Nach dem Schnee ist noch im Schnee. ;)

Cartoon: Nach dem Schnee ist noch im Schnee. ;) 1
Title
Nach dem Schnee ist noch im Schnee. ;)
Summary
Von wegen Lawinenopfer . ;(
Keywords (german)
Keywords (english)
Artists
Views
2763
Votings
  • Voting in general
    (0 Likes)

More information

Upload
2019-01-31
Published
2019-01-31
Artwork creation
2019-01-31
Type
Cartoon
Language
Scene
Topic / related to
Style
Drawing
Coloration

Collections

collection.png
Flymon
 383   0
collection.png
SeplundPetra
 367   0
Similar
de  121  0  0
none  2437  2  0
fr  2370  0  1
de  3899  2  2
none  3141  3  2

Contact artist(s) (Flymon)

What is the sum of 4 and 3?

Report this artwork

What is the sum of 8 and 3?

Comments

No comments